HomeHulp Gevraagd

Zoektocht Frits Cohen

Wie weet kunnen jullie ons verder helpen met iets wat een achterkleindochter van wijlen dhr Weitering al enige jaren bezighoudt. Rond de periode 1943-1944 had haar overgrootvader (E.J. Weitering) een onderduiker in huis. Frits Cohen genaamd en rond de 11 jaar oud. Vermoedelijk kwam hij uit Rotterdam maar dit is niet zeker. Het huis waar ze destijds verbleven stond aan het Westeind in Zuidbroek (Groningen). Ik heb meerdere oproepen geplaatst en zelf veel gezocht maar helaas zonder resultaat. Wie kan ons helpen met informatie omtrent Frits?

Op de bovenste foto staan: overgrootvader (Engbert Jan Weitering, overleden in 1996) en mijn overgrootoma (Hinderkien Brust, overleden in 1968) samen met mijn opa en Frits.

Op de onderste foto staan mijn opa (Jan Weitering, overleden in 2002) en Frits Cohen (jongen met de bril).