HomeHulp Gevraagd

Familie Korte uit Noordbroek

Op de foto zien jullie Coenraad Korte uit Noordbroek, onbekend is wanneer de foto is genomen.

De familie Korte woonde precies tegenover de kerk in Noordbroek. Op de tweede foto zien jullie zijn vrouw Jantje Korte-Kuiper met op haar schoot zoon |Hindrik Geert Korte. Het kind is slechts 4 jaar geworden en het is onbekend waaraan het is overleden.

Op de derde foto zien jullie wederom Jantje Korte-Kuiper met haar kleindochter Jantje Molema.
De moeder van de kleindochter, dochter van Coenraad en Jantje, was toen reeds overleden op jonge leeftijd na de bevalling van een dood geboren kindje.

Wie kan ons meer vertellen over deze familie? Reacties kunnen gemaild worden naar info@historischekring-Menterwolde.nl of geplaatst worden op onze Facebook pagina.

Jantje Korte-Kuiper met haar zoon Hindrik Geert

Jantje Korte-Kuiper met kleindochter Jantje Molema

De zoektocht naar informatie is ingang gezet door de dochter van Jantje Molema, Ali König uit Zuidbroek.

Foto’s prive bezit nazaten familie Korte.

Een gedachte over “Familie Korte uit Noordbroek

• Coby de Vries

Goedemiddag,

Ik zou heel graag over dit artikel en de foto’s willen beschikken, aangezien dit mijn overgrootvader en – moeder betreft. Ik ben de kleindochter van Jantje Korte, dochter van Coenraad Korte en Jantje Korte-Kuiper.

Reacties zijn gesloten.